allt som har med csn att göra kan ta sig någonstans..

Idag kom den räkning jag allra minst ville ha, den från csn. Har sagt det förut och säger det igen: allt som har med csn att göra kan ta sig någonstans. Csn vill ha tillbaka 9.173:- innan den sista Februari och just nu har jag ca 4.500:- på kontot. Som tur är kan mina föräldrar hjälpa till med det som fattas och så betalar jag pengar till dem istället. Vet inte hur jag hade klarat mig om jag inte hade mina föräldrar :/.
 
Just nu känns det som att mitt liv håller på att gå åt helt fel håll på ganska många sätt så att få denna räkningen gjorde inte saken bättre precis. Jag vet att nästa gång jag söker in till högskolan och ansöker om studielån ska jag tänka efter både två och tre gånger innan jag fattar beslutet. Om jag visste att det skulle bli så här när jag tackade ja till högskolan i Halmstad i höstas hade jag aldrig fattat samma beslut.

Känner för att ge upp ganska många saker just nu... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback