00:00


(gammal bild, men vad gör det om hundra år?)
 
Är precis hemkommen efter en kväll med bästa Veronica.
Vad har vi gjort då undrar ni? Veronica hämtade mig runt 19 och sedan dess har vi bara stylat runt med hennes bil och varit lika flummiga, awesome och knasiga som alltid. Hennes baslåda fungerade inte riktigt så hennes kompis kom till undsättning och fixade det och sen funkade det igen.
Vi har varit lite här och lite där. Åkt runt nästan hela Trollhättan och pratat om allt och ingenting.
Båda två behövde komma hemifrån och man måste inte alltid ut på krogen/festa, man kan ha kul ändå.
Speciellt om man är lika lättroade som oss, haha! ;)

Nu ska jag svara på era kommentarer och efter det kolla någon bra film & försöka sova.
Vi hörs när vi hörs :)



Kommentarer
Postat av: Veronica

HAHAHHA! vi är sjuka du & jag!

trots att bilden är gammal.. älskar jag den ändå! :D <3

emma pemma päron pung "osv" ;)


2013-02-09 @ 13:32:58
URL: http://www.nattstad.se/MissVeronica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback