Sleep as android.

"Alarmklocka med sömnanalys. Väcker dig på ett behagligt vis när du sover som lättast. Innehåller: sömngrafer för tidigare nätter, förlorad sömntid ("skuld"), möjlighet att dela statistik (via Facebook eller email), naturrelaterade larmljud (fågelkvitter, havsljud, storm...) med stegrad ökning av volym, stegvis sänkning av volymen vid insomnande, captcha samt inspelning av snarkningar och samtal i sömnen (prova på variant i två veckor)"

Laddade ner en sömnapp innan jag skulle sova inatt/imorse. Den hade avslappningsljud som stängdes av när jag hade somnat och väckte mig när jag var på väg att vakna. Man kan se hur mycket lättsömn och djupsömn man har, hur länge man har sovit och hur mycket sömn man har missat. Om appen är till hjälp kan jag inte säga efter bara en natt men det är en app jag kan använda i 14 dagar och det ska jag göra också och förhoppningsvis ser jag något resultat :).

(klicka på bilden för att komma till hemsidan)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Verkar som en bra app :)

SV: Ja, dom är verkligen supersköna. Har en från Gina jag, dock är den lite jobbig när man måste gå och kissa hahah..

Hela albumet är på svenska, riktigt bra faktiskt. Jaa det är ju lite ovant att höra dem på svenska, men som sagt, det blev ju bra!

Åhh vad roligt :D:D Oh oki, läste att du hade fått volontärarbete på Putte i parken, men du vill helst ha nåt jobb där du får betalt antar jag? :)

Hoppas du också får en fin dag!! Kram


2013-02-24 @ 17:16:22
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback