2013 - första veckan.

En vecka har gått av det nya året och jag har hunnit med en del.
De första dagarna innehöll en del bråk och var inte de bästa men från och med i fredags har det flytit på bra.
 
I fredags hämtade vi äntligen(!) mina grejer i Halmstad. Städade ur rummet och lämnade tillbaks nycklarna.
Åkte till gymmet för att säga upp gymkortet och till högskolan för att lämna in en lapp om att jag valt att hoppa av. Sen bar det iväg till Trollhättan igen.
 
I lördags packade jag upp en del saker efter flytten och fixade på mitt rum. Höll på med det nästan hela dagen och gav upp runt 18 eller något. Folk drog i mig, frågade vad jag hade för planer, ville att jag skulle hit och dit. Fick världens beslutsångest men bestämde mig till sist för att hänga med Anne-Sophie och Jessica till BS. Efter BS hade jag en mysig stund med en person jag saknat väldigt mycket. Ett perfekt avslut på natten/början på dagen om man nu väljer att se det så.
 
Igår gjorde jag inte mycket alls. Fixade det som behövdes fixa och rummet blev så gott som klart. Det är sjukt mysigt nu och jag vill inte lämna det, haha. Allt som saknas är ett smyckesträd och en ny matta, sen är jag nöjd!
 
Idag är det Måndag och idag har jag skrivit in mig på arbetsförmedlingen igen. Hade tur och blev inskriven i samma program som innan jag började plugga. Håller på att tvätta också och det behövdes verkligen.
 
Imorgon är det Tisdag och då ska jag till arbetsförmedlingen igen och sen får vi se vad dagen har att erbjuda.
Från och med imorgon ska jag försöka bli lite nyttigare och försöka komma igång med träningen så att jag kan nå min målvikt någon gång (eller åtminstone gå ner de kilona jag gått upp under jul & nyår).
 
Nu ska jag avsluta det här inlägget men innan dess vill jag bara önska alla god fortsättning.
Hoppas ni haft en bra start på det nya året. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Tack så mycket!
Nja, det har inte hänt så mycket ännu, har mest varit hemma och sovit. Helt okej, med andra ord! Själv då? :)


2013-01-07 @ 23:30:23
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback