De e dark nu.


Fina Alina Devecerski! Lite sorglig men otroligt sann låt.
 

Kommentarer
Postat av: idazander.se

sv: tack!:D


2013-02-01 @ 08:39:47
URL: http://idazander.se
Postat av: Sofie

SV: Nää ingen tenta än på ett tag! Kursen har precis börjat så än finns det tusen grejer vi ska lära oss innan, puh. Det känns helt ärligt sådär, i alla fall i den muntliga delkursen. Vi har slagits ihop med en annan grupp, som verkar kunna mer finska än oss. Och jag kan säga såhär, att jag förstod inte ett enda ord som läraren sa under lektionen på 1,5 timme... Hon verkar inte förstå att vi är några som inte kunde nån finska ALLS innan vi började förra terminen. Den läraren är inte så himla bra heller, jag lärde mig helt ärligt ingenting med henne förra terminen, man tycker att hon borde lära ut hur man har vardags-konversationer men nä. Inget sånt, vet inte vad vi gjorde egentligen.. Men men, får kämpa på!

Åh okej :( Det är bra, det lönar sig alltid att kämpa på. Och jag läste inlägget här nedanför, usch så sorgligt. :( Jag önskar verkligen att man kunde få behålla sina djur hela livet...

Kram på dig <3


2013-02-01 @ 18:14:53
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback