Fredag.

Hade en ganska dålig start på dagen. Fick sms av G och kan säga att han sårade mig igen.
Jag trodde att han var en vettig person men det visade sig att jag hade fel. Ska försöka glömma bort honom nu även om det inte är lät. Som tur är känner jag honom inte till 100% ännu så jag lär glömma honom rätt fort.
Han har fått mig att inse att man inte kan lita på någon överhuvudtaget. Visste det innan jag träffade honom också, men nu har jag fått bevis på att det stämmer helt och hållet.
 
Wellwell, det är Fredag idag och ikväll kommer min fina vän Veronica hit. Vad vi ska göra är dock inte bestämt ännu, vi tar det lite som det kommer helt enkelt. Ska bli trevligt att träffa henne igen. Träffade henne förra veckan med och innan dess var det ett tag sen. Är glad att vi håller på att hitta tillbaka till varandra :).
 
Imorgon var det tänkt att jag skulle till Göteborg för att fira en kompis som fyllt år, men just nu verkar det inte som att det blir av :/. Den som lever får se vad som händer.

Nu ska jag inte tråka ut er längre.
Hoppas ni får en fin helg alla fina läsare så hörs vi när vi hörs :).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback