Sov gott♥


Har varit hos veterinären och avlivat Dixie idag. Som ni vet hade jag svårt att fatta beslutet då jag inte visste om hon hade ont eller inte. Det är tomt utan henne och mina tankar går mest till Dixie idag.
Känner en lättnad samtidigt som det är tomt och gör ont i mig. Dixie slipper ha ont och hon slipper lida.

Veterinären frågade om vi ville följa med in i rummet. Jag tvekade först men följde med ändå.
Dixie fick en spruta men hjärtat slutade inte slå så hon fick en högre dos och somnade in lugnt och stilla i sin transportbur. Fick ta med henne hem så jag hämtade ner hennes korg, la henne där i, med papper runtom och sedan begravde pappa henne ute på baksidan.
 
Vila i frid älskade lilla Dixie. Hoppas du har det bra nu♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, vad tråkigt! Men som du skrev så slipper hon ha ont, du gjorde det rätta!

SV: Tack ska du ha! Mår faktiskt bättre idag :)


2013-01-31 @ 16:01:05
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback