Konstig mobil..

Min mobil är konstig... Det står att minnet är fullt, kollade efter och så är det.
Ibland står det "meddelandeminnet fullt", förut var det rätt fullt när jag hade ca 25 konversationer men har raderat många konversationer (både sms och mms) så nu är jag endast nere i 5 konversationer där bara meddelanden jag fått visas, så jag förstår inte problemet? Det verkar inte gå att smsa mig på grund av detta.

Tänkte rensa mobilen på låtar, bilder och andra filer och se om det blir någon ändring.
Annars vet jag inte vad jag ska göra eller vad felet är. Mysko är det i alla fall! :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vart nummer 13, säg till vilket nummer du vart :)


2013-03-11 @ 18:55:57
URL: http://ibeliveinyou.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback