Tisdag.

Kom hem från skolan för ett tag sen. Idag var det engelska som gällde och det funkar fint faktiskt, är snart klar med boken. Dock är engelskläraren nästan aldrig i skolan så blir mest bara att jag sitter själv och jobbar i boken, på Torsdag skulle han vara i skolan nästa gång och då ska jag visa honom hur långt jag har kommit och kolla vad jag ska göra när jag är klar. Skulle behöva jobba lite inför högskoleprovet känner jag och lägga ner mer tid på matten istället för engelska. Ska kolla med lärarna imorgon (de som finns på plats) och se vad de säger :).
 
Anyway, jag var sjukt sugen på Subway så tänkte köpa med mig det hem idag, men det var lite väl mycket folk inne på Subway så jag köpte med mig en macka från Baggis istället (nästan samma sak ändå så).
Har nyss varit ute med hunden och nu ska jag kolla lite grejer på datorn innan jag ska äta min macka och kolla gårdagens avsnitt av Molanders! :)

Hoppas ni får en fin Tisdag allihopa så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback