23 December 2009.



Tja tja! =)

Har laddat upp bilder från i förrgår/igår nu, dock blev det inte så många som ni ser, haha.

Wellwell.

Igår blev också en lyckad kväll. Jag var inte mig själv rikitgt, för rätt som det var dök Erik upp i mina tankar :/ så jag tänkte på honom och började sakna honom massor! :( <3 men det är så det är ibland....

Sitter och lyssnar på Markus Krunegård nu, ovanligt?! haha. Men han är så himla bra, så man kan inte sluta lyssna på honom ju (a).

Idag ska vi hem till min farbror, i Nol, för han fyller år =). Kameran ska med och bilder kommer upp här antar jag. ^^

Tror inte jag kommer vara inne här något mer idag, eller imorgon, så god jul allihopa! hoppas ni får en riktigt bra julafton =) <3.

Over and out!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback