nytt gymkort.

I måndags skaffade jag äntligen nytt gymkor. Har varit duktig och tränat Tisdag, Onsdag, idag och imorgon ska jag köra igen! Nu jävlar ska det bli föränding här.

Imorgon ska jag och M träna klockan 8 på morgonen...vet inte riktigt hur det ska gå för mig att komma upp, men jag ska pusha mig själv så att jag kommer upp och kan träna då.
Tror att det kan vara skönt att träna så tidigt för det lär inte vara mycket folk där, plus att man kommer upp i tid och har hela dagen framför sig sen när man tränat klart :).

Nu ska jag dra mig. Ska kolla ec, facebook och sen blir det tv i några timmar tills jag ska sova.
Hoppas allt är fint med er så hörs vi när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback