Jag förstår mig inte på folk ibland...



Jag förstår mig inte på folk ibland alltså. jag gör verkligen inte det!

Häromdagen, igår, hade jag och en kompis en diskussion på msn om att hennes syster inte vill att jag ska följa med henne och två andra kompisar på en kommande spelning. Anledningen till det är att jag råkar ha kontakt med min kompis systers föredetta pojkvän. Om hennes syster nu har så stora problem med att jag har kontakt med hennes ex kan hon väl säga det till mig rakt ut istället? Istället för att skicka hennes syster, min kompis, och ta det på msn. Allt blir så fel när man diskuterar saker på msn tycker jag! Om jag ska vara helt ärlig tycker jag att det är fegt också. för det är precis som att man inte vågar mötas 'face to face' och diskutera någonting! Förresten ska varken min kompis eller hennes syster lägga sig i vilka jag umgås med eller inte. Jag förstår hennes systers reaktion, för hon kanske tycker att det är som ett svek. men varför inte bara tala om det för mig istället för att hålla på att skicka massa privatameddelanden och shit? Det är väl lättare om hon ringer och pratar om det, eller att vi bestämmer träff? Det tycker jag i alla fall. Men nu är det så här att jag tänker gå på spelningen ändå, för dom kan inte hindra mig från att göra det, och dom kan verkligen inte bestämma över vilka jag ska umgås med och inte. Det är bara jag själv som gört sådeså! 

Är så trött på sånt här nu. jag har fått nog.

Over and out!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback