Myshelg =)



Heeey!

Tänkte bara berätta för er om min helg.

I fredags var det dags för Lusserocken på Café Mic i Vänersborg så jag, Linn, Lisa och Alexander åkte dit. Ingen av oss hade hört något av banden förut så vi var nyfikna på vad det var för musik de spelade. men det var inget vi gillade så vi stannade bara ett litet tag. Sen tog vi bilen hem till trollhättan igen & de fick för sig att äta. så vi stannade och till slut bestämde de sig för att de skulle äta på järnvägsgrillen, heter den så?! haha. Vi gick i alla fall in där, de åt kebab och jag köpte en Cola. sen åkte vi hemåt igen! :) en lyckad kväll ändå, bara man umgås med trevligt folk så. ^^

Igår var jag först ute med mamma på Överby och köpte lite julklappar! fick tag i det mesta igår faktiskt^^. Sen åkte vi hem, åt mat, jag duschade och sen ringde Linn. Jag gick iväg till henne vid sju och sen sov jag där som sagt. Simon & Eric kom dit. Vi kollade på film & det var riktigt mys, tack alla för en bra kväll/natt! <3

Idag vaknade vi först vid halvnio. Elin pratade någonting om kl 10:45, så jag trodde att klockan var så mycket :o men sen sa hon att den bara var halvnio så alla somnade om sen. Vaknade vid typ 10 eller något igen? Gick upp och gjorde i ordning oss och sen gick jag, Elin & Lisa hem igen. Jag och mamma gick ner till stan och köpte de sista julklapparna, plus att vi köpte lite nya kläder till oss själva. det kan vi faktiskt behöva tycker jag! (a) & sen kollade vi på lucian & tärnorna när de sjöng, fett mys var det. Pappa kom och hämtade oss och sen gick vi iväg till farmor och farfar. Vi har nämligen gjort marsipan-figurer  idag xD haha. Tina, Micke, Hanna och Adam var också där.

Nu sitter jag här och har precis duschat&tvättat håret. Jag är på sjukt konstigt humör, har massa humörsvängningar & shit >.<. Känner bara för att sätta på Punktering Förbjuden och lyssna på dem hela kvällen, så det tänkte jag göra nu! <3 Sen blir det film med morsan.

Over and out!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback