All of my dreams, are all I see, try not to wake me, can't you see


Tjaaao!

Sitter och lyssnar på Dead By April nu & därav rubriken.

Det mesta känns bättre nu så idag har jag varit i skolan. Gick dock inte på engelskan men imorgon ska jag göra det, för då har vi nationellt-prov. Det är någon uppsats vi ska göra och jag hoppas det går bra för mig! Det borde det göra för jag har inga större problem med engelskan, det enda är väl några stavfel här och där men vad gör det?! (a)

Jag är äckligt pepp inför helgen, den kommer bli awsome! Spelning i Vänersborg imorgon, Punktering Förbjuden & några andra band spelar<3. På Lördag är det också spelning, på M15, det är musikslaget delfinal 4 och det ska bli nice :D. 

Jag kommer nog inte ha så mycket tid för bloggen i helgen. kanske på söndag? och då laddar jag upp bilder från spelningarna I promise! =)

Nu ska jag läsa lite bloggar, kolla bdb och kolla facebook! bror kommer hem ikväll också och han är efterlängtad.<3

Over and out!

Emma

Kommentarer
Postat av: Sabrina

SV;

Tack så mycket :) löshåret är köpt på tajmahal.se .. men har hört att dem lagt ner nätbutiken.. men jag vet inte :/



javisst är kameran snygg, och riktigt bra! :D synd jag inte utnyttjar det bara.. haha



ha det bra själv:)


2009-11-20 @ 00:36:35
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback