2 November 2009




Halloj! =)

Sitter här och kom precis ut från duschen. Har varit och gymmat idag och det var riktigt nice faktiskt!

Jag lovade er att ladda upp bilder från halloween men det kommer jag inte göra här, eftersom att det inte blev så många bilder, bara 3st och då struntar jag i att ladda upp dom här (a). Laddar upp dom på min bilddagbok istället tror jag, så ni kan ju kolla in den om ni vill. :)

Skolan började idag igen och dagen gick riktigt fort. Var med på idrotten och det var skoj faktiskt! Pratade om praktiken på lektionen efter lunchen och nu längtar jag verkligen tills praktiken börjar. det ska bli så skoj! På körkortsteorin fick vi tillbaka proven vi gjorde innan lovet och jag blev riktigt överraskad, jag fick VG på provet :D det trodde jag aldrig. men det är inte säkert att jag får VG på hela provet, för det är en del till men ser jag bara till att plugga ordentligt inför det med kanske jag får VG på hela provet & det är ju bra.

Imorgon har vi prov i Småföretagande B och jag har inte pluggat något alls inför det, men det ska nog gå bra ändå tror jag, bara man får använda miniräknare klarar jag mig nog (a). På Onsdag har vi också prov, i svenska, och det provet ska jag plugga inför imorgon. Så morgondagens planer är skolan först, hem, plugga, äta, plugga igen, datorn & sen kolla Andra Avenyn. :)

Kom på att jag har sovmorgon imorgon och den ska jag se till att njuta av! :D <3

Ha en bra kväll

puss&kommentera! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback