Helgen.



Halloj!

tänkte bara berätta lite snabbt om min helg.

I Fredags åkte jag ner till strömmen, eftersom att jag verkligen inte ville sitta här hemma bara och inte göra något. men jag ångrar mig lite att jag drog till strömmen för det var inga roliga folk där typ. Och dessutom gjorde vi inga roliga saker heller XD hahaha. men bättre att sitta hemma var det i alla fall.

Igår kom bror hem & det var nice! för jag har saknat honom sjukt mycket sen jag träffade honom sist gång. Han var snäll och fixade Spotify till mig. Det är tur att man har bröder ibland alltså :)<3. Har pratat massor med honom om allt och ingenting! känns verkligen skönt att han kommer hem och hälsar på ibland. Jag ska åka och hälsa på honom någon gång också, det har vi bestämt, men dock vet vi inte när än...

Idag är det fars dag och vi har varit på middag hos farmor&farfar. Tina, Micke, Hanna och Adam var också där. Det var riktigt mysigt faktiskt och farmor hade gjort i ordning god laktosfri/vegetarisk mat till mig och Hanna. =)

Just nu sitter jag och lyssnar på Black Eyed Peas på Spotify. Har kommit på att Spotify är jättebra att ha, eftersom att det är olagligt att ladda ner musik, plus att man hittar massa bra ny musik också. En hiss till Spotify! =) haha.

Det är det sista avsnittet av Ensam Mamma Söker idag, så jag och morsan ska kolla på det. Ska bli spännande att se vilka alla väljer x) hahaha.

Imorgon är det Måndag och träning som gäller igen, det blir nice :D.

See ya later.

Kommentarer
Postat av: Erika

Svar; Ja det är det absolut!

Min helg har varit helt okej :) Och din?

Kram


2009-11-08 @ 21:26:13
URL: http://kisuukko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback