Min min min<3



Markus Krunegård har släppt två skivor idag och jag har köpt en! :)

Sitter och lyssnar igenom den nu, har lagt in den på mobilen också.

Prinsen av Peking heter den och det jag har hört av den än sålänge är bra, jag är hur lycklig som helst! <3
Ska ta och köpa den andra skivan någon annan dag, kanske på Fredag?! när jag har köpt den har jag alla 3 skivor, pusspådet. <3

För övrigt kan jag berätta att jag längtar sjuuuukt mycket efter att få se honom live igen! vet dock inte när det blir, för han ska inte spela något i höst vad jag vet i alla fall. Så det blir nog nästa år, på våren hoppas jag! :D


Kommentarer
Postat av: Linda

Vet inte om jag har hört honom..



Jo, det är nog ganska vanligt med höstdepressioner. Jag får det inte speciellt sådär så det märks. Det är från dag till dag. Men det stämmer nog att jag blir lite dystrare när det ruskiga vädret kommer. :/



Just nu är det väl okej, är stressad inför tenta på måndag. Har pluggat FÖR dåligt, ingenting egentligen. Blir lite arg på mig själv. :/



Ha en trevlig helg! Puss


2009-10-17 @ 12:45:38
URL: http://blomklocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback