Lördag. Överby =)



Tjaaaao! :)

Jag har inte bloggat sen i torsdags? Förlåt för det. Jag har inte haft lust/tid att blogga wellwell. Idag har varit en helt perfekt Lördag. Ställde klockan på 10, men orkade inte gå upp då så jag gick upp 10:30 istället. Gjorde mig i ordning, åt frukost och vid tolvtiden åkte jag och resten av familjen ut till Överby. Ska nämligen ta skolkort på Onsdag och jag kände att jag ville ha lite nya kläder, plus att jag ska börja förnya min stil lite mer nu^^. Fick tag på en jättesnygg skjorta inne på Gina och även en röd/svart randig tröjja där inne. Tror jag ska ha skjortan på mig på onsdag och den andra tröjjan på Fredag när jag ska till M15, eller tvärtom :) haha. När vi kom hem från Överby tog jag och morsan och rensade ut min garderob och alla byrålådor, och det blev en del slängt, som vi gick iväg till insamlingen med, fett duktigt cheeeeeea! =) Nu sitter jag här och ikväll har jag faktiskt ett ämne att skriva om, fast jag gör det i ett annat inlägg haha. :)

Vad har ni gjort idag förresten? =)

Puss&Kommentera! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback