Uddevalla idag då =).



Först måste jag be om ursäkt för dålig uppdatering. men jag har haft annat för mig. Jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera!

Idag har jag varit i Uddevalla, hos Frida, min barndomsvän :). Tog 12:30 bussen hemifrån så att jag hann fylla på busskortet också, fick låna ett busskort av pappa ;) han är allt bra snäll. Träffade L och M på bussen, de skulle åka hem till Vänersborg efter att ha festat igår haha xD. 13:30 gick Uddevalla-bussen och den var framme på 'kampen' 14:00 så Frida kom och mötte mig, annars hade jag inte hittat (a).

Vi gick hem till Frida och lagade mat. Hon åt hamburgare & jag åt quornfärs och till det blev det makaroner, mums! När vi hade ätit tänkte vi kolla på film men det gick inte så bra att starta dvd:n xD hahaha, man skulle haft en kille där ;) det hade underlättat eller vad säger du Frida? =) Till slut bestämde vi oss för att se på Ghost Whisperer istället och efter det kom Frida på hur man gjorde så vi såg på Simpsons filmen ;). När vi hade sett klart på den kollade vi busstider & sen följde Frida mig till Kampenhof & jag tog bussen hem.

Nu sitter jag här & chattar med folk. Ska snart kolla på Familjen Annorlunda & Spårlöst med mamma ;). Har haft en bra dag idag! :D Hur har ni haft det?

Puss & Kommentera<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback