13 Januari 2010



Jag orkade inte plugga mer, orken tog slut och jag gav upp. Ska fixa klart den sista uppgiften på samhällskunskapen imorgon istället, tur att den ska vara inne på Fredag och inte imorgon ;).

Nu sitter jag och lyssnar på Miss Li - Oh Boy, en riktigt skön låt det där! :D

Jag var inne på facebook innan jag åkte till skolan imorses och fick se att på Fredag är det spelning på M15 och jag funderar på att gå på den, om jag hittar någon som vill joina mig vill säga :). Har inte varit på spelning sen... I December? Och jag saknar det verkligen, det gör jag. Så jag hoppas att det finns någon som kan hänga med, men det borde det ju göra tycker man ju (a). Tänkte ringa Anne-Sophie och kolla med henne, för sist gång jag träffade henne var alldeles för längesen. så jag ringer nog henne redan ikväll. om jag inte lånar mammas mobil och messar henne istället xD haha, för jag har inga pengar på mobilen som vanligt (a).

Wellwell... Vet inte vad jag ska skriva nu, så det är bäst att jag slutar.

Har sovmorgon till 13:25 imorgon, asgött! <3 så den ska jag verkligen njuta av och för en gångs skull sova ut på en v a r d a g, helt otroligt ass.

Aja, puss & kommentera<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv; Dom var, eller ja, vi hade dem som kattungar.


2010-01-13 @ 20:45:59
URL: http://isepona.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sv; ja, det har vi :>


2010-01-14 @ 12:43:49
URL: http://isepona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback