En dag med Frida <3



Idag har jag äntligen fått träffa min barndomsvän Frida igen. Sist gång vi träffades var i somras?! om jag inte minns helt fel, alldeles för längesen i alla fall! "/ <3

Idag var det i alla fall dags igen xD haha. Vi har haft sjukt skoj. Först var jag i skolan, vi förberedde oss inför praktiken, fick göra lite uppgifter och så... Gick med Emelie & Mariam till matsalen och åt, och skolmaten var god för en gångs skull (a). När vi hade käkat tog jag bussen till torget för att sedan åka till Vänersborg och träffa Frida :)<3.

Jag kom till Vänersborg vid ett och träffade Frida halv två, det var en kall, lång väntan "/, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge som det brukar heta^^. När Frida kom gick vi i alla fall till torget & började sedan leta efter Tygladan, vi frågade en tjej & hon sa att det tog ca 45 minuter att gå dit men att man kunde ta bussen istället. Så vi gick och väntade på bussen och sen åkte vi iväg. Gick runt där inne i värmen och pratade om allt möjligt & Frida letade efter ett bra tyg till sin kjol ;). Hon hittade det och det var sjukt fint, beigeaktigt för den som undrar^^. När vi var klara inne på tygladan tänkte vi åka till Överby/Trollhättan så vi gick ut och väntade på bussen. Men bussen kom aldrig! xD Så istället passade vi på att roa oss med att vinka till alla som åkte förbi, hahahaha, ja så dålig humor har vi xD men kul var det i alla fall<3. Till slut bestämde vi oss för att vi skulle gå tillbaka till torget och ta bussen därifrån till Överby istället, så vi började promenera :). Frida ville att jag skulle ta kort på henne när hon slängde upp snö ;) så jag fick agera fotograf och det gick bra har jag hört, hahahahaha xD. Tredje gången gilt! :D Vi tog oss fram till torget igen och väntade på bussen, Frida gick in och köpte en glass... Ja ni läste rätt en GLASS, mitt i vintern :o haha hon är för go hon<3.  Bussen kom 16:05 och vi åkte till Överby. Gick runt där ett tag och Frida hittade ett sjukt snyggt linne på Gina Tricot, nästan så jag blev sugen på att köpa ett jag med (a). När klockan var tjugo i sex ungefär ringde pappa och sa att han var klar med att handla, så vi gick till Ica Maxi där han väntade & sen var det dags att säga hejdå! "/ <3 Vem vet när vi ses nästa gång?! Tycker det får bli snart i alla fall! :D <3

Har haft en sjuuuuukt bra dag med Frida, det har jag verkligen, och bilder kommer upp här direkt när jag har uppdaterat detta inlägg! :D

Puss & Kommentera<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback