Fireflies :)


Fireflies - Owl city. sjukt bra låt för er som inte har hört den! :D Sitter & lyssnar på den för tillfället.

Värkerna jag hade i halsen & magen har släppt och jag har inte längre några "problem med magen" om man säger så. Tror de flesta fattar vad jag menar med det faktiskt^^ så mer än så måste jag inte skriva.

Imorgon ska jag till skolan igen =). Eftersom att jag inte har någon körkortsteori nu längre börjar jag klockan tio och då har jag webbdesign. Ska prata med den nya lärarn och visa de uppgifter jag gjorde under lovet.

Nu ska jag sitta här vid datorn ett tag & sen blir det tvn med mamma.

Puss & kommentera <3

Kommentarer
Postat av: Sabrina

sv;

jaa, det hade varit ett nice jobb :) jag ville typ bli det förr.. var också sådär galen i spelningar:) har dock inte blivit så mkt på senaste, det är synd! det är en härlig känsla när man ser ett band man verkligen älskar :).. Vilket är ditt favo band btw?:)



Har du inte seeett Dexter alls? shame on you;) nerå, men du får kolla upp.. Tänker inte avslöja för mycket med det handlar om Dexter som är en seriemördare blabla.. du kommer fastna om du ger det en chans. Det är en grym serie


2010-01-12 @ 23:25:44
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback