Harry <3






Bara för att Harryponken är söt^^.

Dock tror jag att han inte kommer att leva sålänge till "/. Det är sjukt tråkigt, men så är det i alla fall! Han äter inte lika mycket längre, dricker inte lika mycket längre & orkar inte lika mycket längre. Plus att han har fått en knöl för ett tag sen & hamstrar brukar få cancer-knölar... Menmen, vi får väl se hur länge han orkar leva. Han verkar ha ont stackarn, så om han skulle få ännumer ont får vi ta med honom till veterinären & ge honom en spruta. Men jag vill inte, för det kommer bli så tomt utan honom! :/ <3

Kommentarer
Postat av: J

Hej! Hur mår hamstern nu? Min hamster har fått en knöl framme vid bröstkorgen ungefär, är också jätteorolig :(


2010-01-21 @ 16:27:59
URL: http://zawilca.blogg.se/
Postat av: J

Tråkigt att höra, även fast det kanske inte ser så bra ut gäller det helt enkelt att inte förlora hoppet :( Tack, din var också väldigt söt! Jag tycker alla hamstrar är helt otroligt söta, man blir verkligen fäst vid dem! Han heter Jerry (kallas jerrymannen haha) och är ungefär 2 år gammal. Hur gammal är Harry? (hette han så?) Kramkram


2010-01-21 @ 22:23:38
URL: http://zawilca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback