Skolan. Gymmet. Tv :)



Den andra och sista "riktiga" skoldagen denna veckan är avklarad! :) Känns riktigt skönt att slippa tänka på skolan & allt som har med den att göra i några dagar. Imorgon har vi studiedag & tordag och fredag är vi i princip lediga också :D. Det enda vi ska göra på torsdag är att lyssna på treorna när dom berättar hur de har haft det på sina praktikplatser & på Fredag ska vi besöka våra egna praktikplatser! Jag klagar inte ;) haha.

Har varit & tränat med mamma ikväll! Riktigt kul var det, aerobic, precis som förra veckan. Den här gången kände jag att jag hängde med mer ;) så det var hur kul som helst verkligen. Dock tror jag att jag kommer att ha världens träningsvärk imorgon men det är det värt :o.

Imorgon är det ju som sagt studiedag, så idag passar jag på att vara uppe lite längre än jag brukar, typ som på loven, haha. Vanligtvis när det är skola brukar jag lägga mig vid 23:00 - 00:00 men idag ska jag lägga mig när jag blir trött xD. Ska ner till stan med Linn, Lisa & Elin imorgon men innan vi åker dit måsta jag dammsuga i källaren & ta ut hunden ;) ska bli riktigt skönt med en ledig dag i alla fall! <3

Puss & Kommentera<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback