Onsdag 21/7 2010



Idag är det Onsdag & idag har jag träffat Daniel! :)
Jag & Macho tog en promenad till Lyr och mötte Daniel där, sen gick vi hem till mig.
Vi satt i köket ett bra tag, drack cola & pratade om allt möjligt, mys!
sedan gick vi upp till min brors rum och spelade Bomberman och Mariokart XD.
Daniel var kass på Mariokart (a) jag vann över honom *stolt* hahaha.
När vi hade spelat ett tag gick vi ner och kollade på film. Terminator Salvation, och den var riktigt spännande, anteckna? (a) Dock hann vi inte se klart på filmen för jag skulle käka & Daniel skulle träffa några kompisar^^ så han fick låna filmen istället.

Nu är klockan 21:07, för att vara exakt & jag har tråkigt "/. Ska gå ut med hunden snart & sen funderar jag att kolla på någon film, bara det att jag inte vet vilken film XD haha fail >.<.

Imorgon blir det Come On Undress Me på Sanden i Vänersborg & på Fredag drar jag + familjen till Västerås =).

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Gillar din header. Spelar du piano ? :)


2010-07-21 @ 21:31:10
URL: http://iisabellec.blogg.se/
Postat av: josefine

Tack :)

nej, använt en gratis stilmall från tescho.se och sedan har jag gjort om den lite :)


2010-07-21 @ 23:45:53
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: Isabelle

SV: Jaså ;) Jag börjar lära mig gitarr, men annars spelar jag piano. Kan spela litegrann ^^'


2010-07-22 @ 19:53:39
URL: http://iisabellec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback