Back to school tomorrow :/



Efter en vecka & två dagars lov är det dags för skola imorgon igen.

Självklart hoppades jag på att skolan skulle vara stängd imorgon med, menmen :/. Som tur är har jag sovmorgon och börjar inte förräns 10:00. Går från 10:00 - 16:00 imorgon.

Får väl se saken från den ljusa sidan, tiden går mycket fortare i skolan än här hemma och jag har grejer att se fram emot imorgon kväll så ;). Ska nämligen åka till Sylte & kolla på Punktering Förbjuden, The Coffeebreakers, Innocent Fall, Sort by title & Cherry Stealers (tror jag fick med alla banden nu?), de är med och tävlar i Rockkarusellen & det ska bli jättekul att se! :D Ska köpa en tisha av Tönnäng & en skiva av Manfred också, nicenice.

Nej nu ska jag ta & kolla bdb sen blir det lite tv & Sex And The City innan jag somnar ;).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback