Ny design. Bio ikväll. =)



Jag har länge letat efter någon som kan fixa min design här på bloggen & för ett tag sen sa Micke att han kunde fixa den! så igår länkade han till en sida & jag fick leta efter en design som jag ville ha. Haha först gick det inte så bra för jag råkade välja en som kostade pengar xD men till sist blev det den här designen som jag har nu & jag blev supernöjd med den! :D Bra gjort Micke^^. Såg att han hade länkat till sin blogg längst ner på sidan, så nu finns det två länkar till hans blogg här x) men det gillar vi ;).


Sist gång jag skrev var det ju om att jag inte hade några planer för gårdagen. Kvällen spenderades hemma vid datorn & tvn. Jag och pappa var nere på stan och hyrde 3 filmer och jag såg på en av dem 'Prinsessa' och den var bra! :) haha såg några jag kände i den & filmen rekomenderar jag absolut för er som inte har sett den än :p.

Ikväll blir det bio med Linn, Lisa & Alexander :D ska bli riktigt kul. Vi ska se filmen Farsan och man har ju hört mycket om den så jag hoppas att den är lika bra som alla säger^^.

Vad tycker ni om den nya designen? :D Någon som har sett Farsan & i så fall vad tyckte ni om den? :)

Puss & Kommentera<3


Kommentarer
Postat av: Frida

Heej :D Snygg design!! jag håller oxå på att göra en ny design, men blir inte riktigt nöjd ;)



Jo, allt bra med mig, lite snuvig fortfarande.. men det får enna snart gå över! har vart det i en månad nu ;) Hur r det själv? Vi får träffas snart!!!



Puss<3


2010-03-20 @ 20:08:36
URL: http://fridaaans.blogg.se/
Postat av: Frida

Okej :)



Haha, jag vet.. en kompis sa att han skulle dra med mig till läkare i veckan om det inte blivit bättre, för jag orkade inte gå ;) hahaha



ja, det ska nog funka :) JAg kan komma till trollhättan, har fritidskort :D du?



Puss<3


2010-03-21 @ 18:41:53
URL: http://fridaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback