Rubrik?



Det märks att våren är här. Snön har smält bort ganska rejält & det är mycket ljusare ute.
Snart kan man börja gå i skinnjacka och det är något jag har längtat efter att få göra hela vintern.

Det finns så mycket man har längtat efter hela vintern:

Att slippa inse när man går hem från stan mitt i natten att man har klätt sig för kallt... Igen!
Att vara ute riktigt länge på kvällarna med de som verkligen betyder något för en, det är underbart<3.
Att gå hem på kvällar/nätter efter spelningar utan att behöva frysa.
Att börja sola & försöka bli lite brun.
Att kunna ta av sig jackan utan att behöva frysa ihjäl!
Att kunna gå i shorts & linne och få lite färg på sig.
Att åka till Skräcklan eller något annat mysigt ställe och bara njuta av att det är vår & varmt ute.
Att börja cykla till skolan och inte stressa ut till bussen på morgonen.
Att ta bussen eller cykla ner till bryggan, sitta där med en cola och underbara personer och bara njuta av livet! <3
& mycket mer. skulle kunna skriva hur mycket som helst men nu får det räcka.



Kommentarer
Postat av: Frida

Jag längtar oxå efter sommaren!!! :D även att jag inte har en skinnjacka ;)



Sv1: jag vet ;) han e underbar! men eftersom jag har fritidskort så spelar det ingen roll ifall du har det ;) för jag kommer gärna till dig!! <3



Sv2: haha, tack! ja det vet du!! (a)<3 saknar dig oxå!! <33


2010-03-21 @ 20:26:07
URL: http://fridaaans.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja, jag får ena göra det!! VCi kan kolla på skinnjackor tillsammans! fast bara till mig då ,) ifall du inte vill ha en ny förståss ;D



Jaa D: det skulle vart skoj!! så kan vi festa lite ;) hahaha <3



Ja, det hoppas jag me!! Puss<3


2010-03-21 @ 20:37:21
URL: http://fridaaans.blogg.se/
Postat av: Frida

haha, bra att alla dina kommentareer på detta inlägg är från mig ;) haha <3



sv:nice :) då kollar vi på det oxå!! Party with a coke is always good!!! <3


2010-03-21 @ 20:52:29
URL: http://fridaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback