S t u d i e d a g = )



Har precis varit uppe och gjort mitt livs första omelett & den blev riktigt god dessutom! man kan ha nästan vad som helst i sin omelett och jag valde att ha vegfärs ;) ett tips för er som precis som jag är vegetarianer.

Idag har vi precis som rubriken lyder studiedag och det är gött vill jag lova. Förra veckan var skolan stängd måndag-tisdag och idag är det studiedag. Det kan ju knappast bli bättre! =)

Jag har varit duktig och dammsugat både hallen på översta våningen & källaren^^ så nu är det superfint här hemma :). Måste dock städa mitt rum snart också för det ser ut som ett bombnedslag där typ xD fast orkar inte städa idag (a) får ta det till helgen eller nästa helg istället.

Jag har ingen aning om vad som händer nu på dagen. Funderar på att gå hem till Linn eftersom att hon är ensam hemma nu ;) men först måste jag ta ut hunden i så fall^^. Annars är jag hemma & bara tar det lugnt, haha får se vad som händer. Ikväll blir det i alla fall träning på Sportlife med mamma, aerobic som vanligt, nicenice. Dock har jag träningsvärk från idrotten igår så vi får väl se hur det går med träningen ikväll :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback