GÖTEBORG!




Bloggade aldrig igår, kom hem från Göteborg rätt sent. Sent & sent, men klockan var runt åtta och ärligt talat hade jag ingen lust att sitta vid datorn överhuvudtaget då.

Jag & Elin hade det supermysigt igår! <3 även fast vi inte träffade Lisa & dom. Det blev aldrig så. Jag & Elin tänkte att Lisa skulle höra av sig, och Lisa tänkte att vi skulle göra det, haha XD. Så kan det gå ibland. Jag fick tag på det mesta av det jag skulle köpa: underkläder, farsdagpresent + ett par sjukt snygga "leggings" från shock! OCH en Rockstar<3. Rockstar in my <3.  Dock köpte jag aldrig några jeans, tänkte faktiskt köpa mig ett par Cheap Monday, bara för att det är just Cheap Monday, men jag var fett duktig & köpte dem inte *stolt*. Vi tog en fika på ett supermysigt café. Så nu är jag fattig igen! .____. haha.

Elin och jag är lyckade, HAHA. Vi skulle gå till en Shock-liknande affär, Xplosion? men hittade inte dit. När vi skulle gå till centralen höll vi på att bli instängda i Femmanhuset, då vi inte hittade ut XD och väl vid centralen trodde vi att vi stod vid fel spår :o det stod att tåget skulle gå från spår 10 & det var där vi var, men vi såg ingen trollhättebo, så vi trodde att vi skulle komma någon helt annanstans. MEN som tur var kom "tanten" och jag tackade honom ^^ hihi. Så vi kom hem till slut i alla fall! (H)

Idag har jag inte gjort mycket alls. Vaknade alldeles för sent & har bara hunnit med att kolla på Sex and the city 2, ätit & vart ute på en liten kvällspromenad med Linn, Lisa & Elin.

Tänkte sitta här ett tag & sen blir det till att kolla tv med morsan! :D

Peace out!

Kommentarer
Postat av: JoJo

sv; vad trevligt :)


2010-11-06 @ 10:06:40
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: Emmah

Sv; tack ;)

hon är ett halv är ungefär. :)


2010-11-06 @ 15:20:58
URL: http://emmahjosefine.blogg.se/
Postat av: emmi

svar; oj! Hur försvann din mjäll då? :( Så himla dåligt schampo, borde utrotas ^^



åh tack så mycket :) kram


2010-11-06 @ 16:51:52
URL: http://emmimalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback