Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys


För första gången på väldigt länge känner jag att det kan vara skönt att vara hemma ikväll!
kan vara för att jag inte har mått så bra de senaste dagarna. nu har huvudvärken & bakfyllan gått över och jag mår bättre än någonsin :). Humöret är på topp!
Pappa har köpt chips & dipp till mig, så om en stund ska jag sätta mig framför tvn och bara mysa.

Imorgon ska jag, Linn & Elin dra till Överby. Ska köpa underkläder och en ny väska om jag hittar någon fin :D för de väskorna jag har nu är sönder båda två "/. På kvällen ska vi vara barnvakter åt Elins lillebror & några andra ungar, så det lär bli en lugn helg, vilket blir otroligt skönt ;).


(en bild jag tog för någon vecka sen)

Peace out!

Kommentarer
Postat av: JoJo

sv; okeej :P det är kanske så många här med. har ingen aning xD

jag trodde att trollhättan var större faktiskt. :)

aaw, tack sötnos! hoppas du får en bra fredagkväll! :) PUSS!


2010-10-08 @ 19:51:16
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: Vilma - fotoblogg ♥

sv; Tack själv!

Ikväll händer det nog inte så mycket, men igår hade vi gäster för mamma fyllde år.


2010-10-09 @ 11:33:22
URL: http://vilmasfoto.blogg.se/
Postat av: JoJo

sv; men gud, det trodde jag verkligen inte :P jag trodde trollhättan var en stor stad :P

låter helt awesome! :)

konserten var verkligen helt jävla grym! :D ska lägga in bilder och sånt sen när jag orkar.

är helt jävla död just nu. :P pussen


2010-10-10 @ 11:21:17
URL: http://rockdoll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback