please please please



OM KÄRLEK
1. Är du kär? Ja, det är jag.
2. Vad tycker du om kärlek? Kärlek är fint, men så hemskt på samma gång. Kärlek gör ont!
3. Gillar du någon du inte tror gillar dig? Jag vet inte. Ibland verkar det så.
4. Vad är de längsta du har varit kär i någon? Vet inte riktigt, men det har satt sina spår.
5. Tänker du gifta dig när du blir stor? Kanske.
6. Tror du på kärleken? Jadå.

DIN OMGIVNING
1. Hur många är det i din klass? 15 tror jag? (a)
2. Känner du några som röker? ja
3. Känner du någon som knarkar? nej?
4. Har ni några husdjur? ja.


OM DINA VÄNNER
1. Har du någon riktig vän? Ja.
2. Hur många vänner har du? Haha, jag räknar de inte.
3. Vilket kön är oftast snällast? Kvinnor.
4. Hur ser dina bästa vänner ut? Kvinnliga. 
5. Vem är din bästa vän utav de andra könet? Simon

MUSIK
1. Vad lyssnar du på? För tillfället Shout Out Louds - Please Please Please, därav rubriken.
2. Vad är dålig musik? Jazz & klassisk musik ._.
3. Har du något favorit band? Laakso, Broder Daniel & Kid Down m.fl.

TRAGISKT
1. Känner du dig värdelös? Ibland. men jag menar, vem gör inte?
2. Har du någon gång försökt begå självmord? nej.
3. Känner du någon som begått självmord? Ja!
4. Känner du någon som tänkt begå självmord? Ja.
5. Har du någon gång gråtit dig själv till sömns? Allt för många gånger.
6. Har du någon gång prövat alkohol? Ja.
7. Är det någon som du brukar ha "djupa samtal" med? Elin, Sanne & mamma.

Kommentarer
Postat av: al

Idag har det varit rätt lugnt. Utfört lite hushållssysslor och haft dansklass på eftermiddan =) . Själv då?



al


2010-10-19 @ 23:06:18
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: JoJo

sv; jag tog studenten -07 :) så det är ett tag sen. haha ^^

fan vad gammal jag kände mig nu xD

okej, det går min syrra med! :) jag gick hotell- och restaurang med inrikting servering/berteknik sista året.

tack så mycket, men måste färga om det snart. för det är inte sådär rött som på bilderna. är mer misslyckad röd/lila/vinröd xD men blir så eftersom jag var så superblond när jag färgade det :) puss


2010-10-20 @ 10:23:00
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: al

Mja, dansare och dansare, har inte hållt på så många år. Men det är balett, jazz och stepp just nu =) .



Åh, lycka till med pluggandet =) !



al


2010-10-20 @ 12:26:35
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: JoJo

sv; haha ja men jag vet att det egentligen inte är gammalt, men jag har haft åldersnoja ända sen jag fyllde 18 år så xD

okeej, jag hade handel som andra val, önskar idag att jag hellre hade gått det :P



haha idag är inte mitt hår snyggt, tvättade det tidigare i morse och nu är det ljusrosa/lila. måste fan färga om det senare idag :P puss på dig!


2010-10-21 @ 10:17:12
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: al

Okej, så du går inte på det längre?

Ja, jag har också svårt för det, är inte så "lös" i kroppen som man ska va =S .



al


2010-10-21 @ 10:19:43
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback