lördag

Igår var jag på arbetsförmedlingen och fick lite information om att arbeta i Norge. Det lät intressant och jag måste säga att det är lockande. Dock finns det vissa nackdelar också. Men det finns fördelar och nackdelar med allt! så är det bara.

Igår när jag kom hem från arbetsförmedlingen gjorde jag egna subway-kakor! Gjorde två satser och den första blev helt knas .__. de blev alldeles för hårda. men andra gången gick det bättre.

Min handledare på af ringde mig igår och berättade att jag har kommit in på en personlig assistent-kurs som af anordnar och det gjorde min dag lite bättre :).

Jag har funderat mer på om jag kanske ska börja äta mediciner pga mitt psykiska mående. Tackade nej till det när jag var på vårdcentralen i onsdags men tror att jag har ångrat mig nu. Det verkar som att en kombination av prathjälp och medicinsk hjälp kan vara det bästa. Det är många som har sagt det, så antagligen blir det så för mig med.

Idag är det lördag och jag ska träffa Linn lite senare i eftermiddag/kväll. Vad hittar ni på?:)


Kommentarer
Postat av: m'

Om 1 vecka är det julafton! :D



Borde jag köra ''dagens blogg'' i min blogg? :)


2011-12-17 @ 18:36:55
URL: http://maliten.se
Postat av: frida

Subway kakor är snuskigt goda O___O

Tihi .. känner mig lite halv quotad! Hoppas det kommer funka bra!



Sv: Vad är det du har hört om dem då? : ) I början är det jobbigt för då mår man oftast ännu sämre + illa.. fast .. sen blir det bättre!

Jo känner igen mig i den känslan! : ) Hade ju vart bäst om det bara kunde fösvinna..

Jo vi får hoppas det!

Kram!


2011-12-18 @ 22:57:37
URL: http://fridaochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback