onsdag

Gjorde mitt lilla uppdrag igår och det gick över förväntan. Kändes dock lite mysko att fråga om saker jag egentligen inte var det minsta intresserad av XD.
Men ett jobb är ett jobb och trots att det är lite pengar jag får är det alltid något - bättre än inget :).

Körkortsteorin gick fint och nu har jag massor att ta igen. Så går det när man inte är duktig och läser hemma...

Innan träningen började höll jag på att bryta ihop totalt - av skratt. Det var nämligen ett luciatåg på gymmet, wiiierd XD HAHA.

Idag är det onsdag och jag har äntligen varit på vårdcentralen.. Ska börja prata med en psykolog igen och hoppas verkligen att det hjälper. Har mått psykiskt dåligt hela hösten och är rätt trött på att må såhär nu :(.
Sjuksköterskan jag pratade med på vårdcentralen frågade om jag ville träffa en läkare för att få medicinsk hjälp - jag svarade nej - men har nog ångrat mig nu.. Ska dock fundera på det ett tag till! Kanske kan vara bra, kanske inte? vissa dagar känns det som att det är medicinsk hjälp jag behöver - andra inte.. så jag får se... ska i alla fall ta upp det med psykologen när jag väl träffar henne.

Ska lägga mig i soffan ett tag och kolla Musikhjälpen tänkte jag. Sen MÅSTE jag städa hamsterburen & rummet.

Kommentarer
Postat av: frida

Vad bra att du har tagit tag i det! Hoppas att det kommer att hjälpa för dig! Själv går jag både på medicin och prat-hjälp.. Och för mig funkar det oftast ganska bra .. så tycker åtminstone att du ska överväga medicinen om inte psykologbesöken hjälper!

Hoppas det blir lättare för dig än tidigare!

Kram!


2011-12-14 @ 23:23:53
URL: http://fridaochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback