ångest & oroliga tankar :c

Tårarna rinner och i mitt huvud far oroliga tankar omkring. Tankar om honom. Tankar om framtiden, hur fan ska jag klara av att börja högskolan när jag inte ens klarar av gymnasiet? Tankar om det förflutna, men allt som har hänt har hänt & det går inte att ändra på. Tankar om mig själv, "du är ful" "du är äcklig" "försvinn härifrån". Behöver jag säga att mitt självförtroende inte är det bästa idag? :(

Allt jag vill just nu är att flytta från trollhättan. Till en helt ny stad. Jag vill börja en ny utbildning, som jag faktikst kan trivas med. Och jag vill börja mitt nya liv (jag brukar hata när folk säger så, men nu förstår jag vad de menar). Är så trött på allt här, jag menar, jag har bott här i 18 år, klart man tröttnar:$

Vill att allting ska bli bra igen. Och framförallt vill jag slippa ha ångest för minsta lilla grej! :c


Kommentarer
Postat av: hanna ♥

foten har blivit mycke bättre, faktist :)


2011-03-17 @ 14:18:13
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: linncarlqvist,

va vänlig att titta in på min blogg.

har precis börjat blogga ingen efter en blogg paus. :)


2011-03-17 @ 16:33:56
URL: http://linncarlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback