22 april


lite kort om helgen: skulle gått ut på krogen både i fredags och igår, men det blev inställda planer "/.
Trots att det inte blev någon utgång igår hade jag en väldigt bra dag, tack vare en grej som hände :).

Kvällen var bara kaos! Jag och Anne-Sophie spenderade nästan hela kvällen med att vänta på folk som aldrig dök upp - dålig stil. Menmen, så är det ibland. Nu vet vi i alla fall att vi ska strunta i att fråga vissa personer nästa gång. Det låter säkert jävligt elakt, men jag blev så besviken igår som många andra gånger att de inte kan passa tider osv "/.

Idag är det Söndag och jag har varit i Nol hela dagen och passat min sjuårige älskade kusin som blev storebror idag! :D Med andra ord: jag har äntligen fått en till liten kusin :).

Imorgon (måndag) ska jag träffa min psykolog för första gången vilket ska bli väldigt skönt. Har väntat allt för länge på det känns det som. Efter mötet med psykologen är det dags för en ny vecka på Miroi.

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Jag jobbade både lördag och söndag så det hanns inte med så mycket mer. Hoppas din träff med psykologen gick bra!


2012-04-23 @ 16:44:37
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Emelie

Grattis till en ny kusin Emma <3

Och bra att mötet med psykis gick bra!


2012-04-23 @ 20:06:04
URL: http://stjarnangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback