6 Augusti 2012

(gammal bild men ungefär såhär ser det ut utanför mitt fönster just nu)
 
Dagen igår var fin! Alfred skötte sig utmärkt på dopet.När prästen hällde vattnet över honom låg han och skrattade, sötnosen :).
Trots nervositeten läste jag dikten och det uppskattades. Fick höra att det var en väldigt passande dikt och jag känner mig stolt som vågade läsa den inför alla. 
 
Idag är det Måndag och jag skulle egentligen ha träffat Linn. Men är sjukt lättirriterad på allt och alla, plus att det regnar en del ute så vi ses någon annan dag istället, kanske är lika bra.
 
Ska sätta igång med träningen ikväll igen och på schemat står 60min Zumba.
Imorgon tränar jag igen men då Indoor Walking 60min.

Det ska bli skönt att börja träna igen och jag hoppas träningen hjälper mig att må lite bättre psykiskt, det brukar hjälpa :). Ska även börja gå på en slags "diet" och försöka gå ner de där kilona jag vill gå ner!

 
Är beredd att ge det den tid det tar och vill ha förändring, så nu är det bara att köra:).  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback