Är hemma i Trollhättan några dagar.


Igår kom pappa, farmor och farfar ner med lite möbler till mig och det blev toppen!
Följde med dem tillbaka till Trollhättan och här stannar jag till Söndag eller Måndag.

Har ändå ingenting att göra nere i Halmstad då jag inte har råd att vara med på nollningen och då jag inte har någon föreläsning förrän på Onsdag, så jag är hellre här hemma i Trollhättan och får ut något vettigt av tiden:).
 
Fick ett brev från CSN om att jag inte kunde få studiemedel samtidigt som jag får pengar från försäkringskassan, så åkte ner till arbetsförmedlingen och pratade lite med dem. När jag kom hem ringde jag till CSN, fick prata med en kille där och allt var i sin ordning. Så jag kommer få studiemedel ändå, vilket känns väldigt bra, det är ju ett måste.
 
Nu ska jag gå ut med hunden och posta ett brev till försäkringskassan om mina sista pengar därifrån.
Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda. Det känns bra att vara hemma i Trollhättan igen i alla fall.
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

SV/ Men det lät ju inte så dumt du! :) Ibland kan det bara vara skönt att typ strosa runt och inte göra nåt speciellt.

Japp! Några timmar jobb och sen har jag varit förbi universitet för att checka in vart jag ska vara och så, gillar att vara förberedd ;) Dudå??

Kram


2012-08-30 @ 17:24:27
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Postat av: Sofie

SV/ Stockholms universitet, nära och bra! :) Haha, men du ser! Man vill ju inte skämma ut sig första dagen genom att komma sen liksom!!

Åh okej! Det låter inte dumt det.

Haha näää, jag ska jobba!! ;) Hoppas ska ha för dig något roligare? Kram


2012-08-30 @ 19:23:56
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Postat av: Julia

Jag har nu utsett vinnaren av "Gissa kändisen"! För att se om just DU vann, så kika in på min blogg. KRAM! :)


2012-08-30 @ 21:39:22
URL: http://jullish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback