Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya

Gårdagen spenderades i Göteborg med Linn. Vi var på Lolitaloppis som sagt och det var awesome:). 
Köpte en söt liten spegel att ha i sminkväskan och en liten "wododocka".
Det var modevisning också så tog några kort på några av de fina lolitorna.
Jag gillar Lolita-stilen, men som jag och Linn pratade om igår känns det alldeles för tjejigt, haha. Brukar aldrig ha klänning på mig så det skulle inte kännas så bekvämt, lol xD.
 
Var tillbaka i Trollhättan runt 21, åkte hem och bytte om och sedan ner till stan & BS med Anne-Sophie. Backstage var helt dött igår, kände nästan ingen där. Träffade Emelie i alla fall och då vi inte har träffats på år och dagar hade vi en del att ta igen;).
 
Runt 02:20 mötte jag och Anne-Sophie upp B i hans bil och han skjutsade hem Anne-Sophie innan jag och B åkte iväg och hade det riktigt mysigt. En perfekt avslutning på natten! ;)
 
Idag har jag sovit bort hela dagen. Vaknade runt 12 först och smsade med lite folk. Råkade somna om och vaknade fyra igen, vad hände där ? Hela dagen försvann.
 
Ska kolla lite bloggar nu och kolla runt lite på Internet innan det blir mys framför tvn med min käre mor.
Innan jag lägger mig ska jag packa inför morgondagen också. Ska nämligen åka ner till Halmstad helt själv och bo på hotell över en natt för att lära känna staden lite innan allvaret drar igång på riktigt.
 
Känns lite nervöst inför morgondagen, men jag är säker på att jag kommer klara det fint! Det värsta som kan hända är la att jag går vilse och får ta min GPS i mobilen som hjälp. hahaha ;).
 
Kommer inte ha tillgång till någon dator imorgon så bloggar igen på Tisdag!
 
Hoppas ni har det bra mina fina läsare :).
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Eller hur! Ja det är ju det :) Ja det är det verkligen! :D Okej tack! :) kram <3


2012-08-19 @ 20:54:55
URL: http://sandrrras.blogg.se
Postat av: LIIV - vanlig men unik

SV: ja det ska bli för himla härligt! :D


2012-08-20 @ 12:21:44
URL: http://liivahliin.blogg.se
Postat av: Elin

Vilken härlig blogg! :D


2012-08-20 @ 16:42:31
URL: http://eelinlernerud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback