introduktionsdag, beslutsångest och halsont.

Kom hem för en liten stund sen.
Har varit på högskolan för första gången och efter det handlade jag med mig lite mat.

Ska bara skriva lite fort om min första dag på högskolan, eller ja, introduktionsdagen..
Det var betydligt lättare att hitta inne i skolan och till rätt sal än jag först trott. Jag som alltid är i god tid var där 45 minuter innan vi skulle börja.
 
Vi var runt 20-30st i "klassen" eller vad man kallar det och många kom från olika delar av Sverige, det var till och med en norsk och en ålänning med så det lär bli intrressant detta;).
 
Eftersom det bara var introduktionsdag idag fick vi bara information om programmet, praktiska saker och lite info om vad man kan göra i Halmstad och jag måste säga att efter denna dagen vet jag att jag ger mig in på något jag tycker är intressant! Känns väldigt bra faktiskt.

Har beslutsångest över en grej... nollningen håller på för fullt och de från "klassen" som är med på den verkar ha jävligt roligt så jag funderar också på att anmäla mig, nackdelen är dock att det kostar 400:- och jag vet inte om jag har råd riktigt "/. Det som är bra är att man får komma och gå hur som helst, man har kul och framförallt lär man känna sina klasskompisar.
Vet som sagt inte hur jag ska göra men ska försöka få tag på något nummer till en av tvåorna som har hand om just min klass och kolla lite vad som händer. Har dock superont i halsen och är rätt trött så jag får fundera ett tag till.
 
Det är fint väder ute men då jag har ont i halsen orkar jag inte vara ute och njuta av det just nu "/, 
Ska kolla några avsnitt av Andra Avenyn, sen äta något och efter det gå och köpa halstabletter och kanske fota lite :).
 
Vi hörs senare. Peace!
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Åh tack så mycket! :)
Jag lyssnar inte på hennes musik i vanliga fall, utan jag kom mest för att få ta lite bilder. Men visst var det bra!


2012-08-27 @ 15:23:11
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Sofie

SV/ Åh okej. :) Hahah ja, Hjördis är ett riktigt tufft namn faktiskt. Ja det får vi hoppas, man vill ju behålla dem så länge som möjligt de små gosbollarna!

Jo tack det är bara bra. Hoppas allt är bra med dig med! Vad är det för program du ska läsa?

Kram


2012-08-27 @ 15:32:40
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Förebild vet jag inte om jag skulle vilja kalla det, utan jag har bara favoriter. Tycker Paul McCartney är helgrym! Älskar The Beatles låtar. :)


2012-08-27 @ 23:26:29
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Sofie

SV/ Ahh coola namn ju! :) Hmm ja, jag tror det är runt omkring där som är medelåldern! Däremot har jag hört om folks marsvin som blivit uppemot 10!! :o Men det är väl undantag kan jag tänka mig.

Åh okej, låter kul. Jag jobbar som personlig assistent! Och sen ska jag börja läsa finska på universitetet om en vecka!


2012-08-27 @ 23:43:30
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Postat av: Amanda

Går själv inte på högskola eller har varit med om nollning, men vad jag har hört så är det SÅ värt det. Tveka inte, utan skriv upp dig. Du kommer inte ångra dig! Det händer bara en gång i livet! :)


2012-08-28 @ 01:58:09
URL: http://www.maandel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback