Min gudson ska döpas imorgon :)

Sidecuten är fixad, håret är färgat, naglarna är målade och jag har bestämt mig för vad jag ska ha på mig imorgon. Det blir en röd klänning med vita prickar och kavaj till det. Tror det kommer bli fint! :)
 
Känner mig lite nervös inför dopet imorgon. Tanken är att jag ska läsa upp en dikt i kyrkan men jag vet inte om jag klarar det då mitt psyke inte är det bästa just nu. Tänkte prata med Claes & Sussi och kolla om jag kan få läsa dikten i församlingshemmet på själva dopkalaset istället, det skulle kännas bättre. 
 
Känner på mig att dagen imorgon kommer bli fin!
Kameran ska med och bilder kommer antagligen upp på bloggen imorgon kväll eller på Måndag :). 
 
 

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: jaha vad skoj, jag sitter och lyssnar på musik :D

vad kul det är bara att maila när du bestämt dig :D


2012-08-04 @ 23:03:24
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback