Rubrik

Träffade Anne-Sophie igår. Vi hade filmkväll hemma hos mig och hon sov över här, det var trevligt:).
Vi hyrde tre filmer men kollade bara på två av dem.
Den tredje tog Anne-Sophie med sig hem då jag inte var så noga med att se den.
 
Idag är det Söndag och jag har inte gjort mycket alls. Bara chillaxat, vilket jag behövde! :)
 
Imorgon ska jag göra en massa ärenden som har med min flytt ner till Halmstad att göra.
Har även bokat hotellrum till mig så jag ska åka dit nästa Måndag och lära känna staden innan jag flyttar ner på riktigt.
 
På tal om det så har det löst sig med boende. Var och kollade på två rum i fredags och igår blev det klart att jag fick rummet i centrala Halmstad. Ska bo där tillsvidare och söka lägenheter när jag väl är på plats.
 
Jag har länge känt att jag behöver förändring och att jag behöver komma ifrån Trollhättan och nu när jag väl har chansen måste jag ta den! Även om det är väldigt blandade känslor inför allt  just nu.
Tror det lönar sig i slutändan:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback