- Best of you

Har en ganska rejäl inlämningsuppgift att göra, som handlar om etik och livsfrågor. Det är ett ganska komplicerat fall det handlar om så behöver verkligen tänka igenom det hela. Har varit lite duktig i alla fall och skrivit olika ords betydelser. Dessutom har jag en del instuderingsfrågor att göra - så kommer spendera en del av helgen med att plugga!
Det är fortfarande väldigt rörigt på "skolan", två av tre lärare är sjukskrivna och den tredje ska gå in pension innan kursen är slut - bra där.
En sak som är bra är att vi har träffat brukare och arbetsgivare - så nu är det bara att skicka CV och ringa runt till alla som gäller.
Var på rehab-badet i Vänersborg igår och träffade både brukare och personliga assistenter, vilket var väldigt intressant! Dock blev det en ganska spänd spänning då vi som var där inte visste vad vi skulle prata om och vilka frågor vi skulle ställa. Vi ville inte bara "klampa" in där och ta för stor plats.

Är ledig imorgon - så jag har en långhelg framför mig! :) Ska passa på att sova lite längre. Och så ska jag spendera en stor del av helgen med Emelie - imorgon ska vi till stan, näl & Överby och på lördag blir det utgång! :D

Hoppas allt är fint med er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback