18 Januari

Hinner knappt blogga något nu när jag går den här kursen. Jag har gått från att inte ha haft något att göra på dagarna - till att ha hela veckor planerade, och det tar hårt på en såhär i början.

Det är fortfarande aningen rörigt på kursen. Någon person stjäl kaffe, té. socker och toalettpapper, så alla är överdrivet noga med att alltid ha med sig sina värdesaker! Tycker det är helt sjukt, vi är vuxna människor allihopa XD.  Vi har fått vårat första schema - men inte mycket stämmer pga lärare som är sjuka osv. Folket är hur skönt som helst i alla fall och tur är väl det när vi har så mycket dötid :).

När jag inte pluggar spenderar jag dagarna med att övningsköra och att träna, så därför hinner jag knappt sitta vid datorn alls.

Nu vet ni i alla fall att jag lever :)

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Nja, har haft en rätt stressig vecka med en massa läxor och prov, men annars så har den varit hyfsad! :) Själv då?


2012-01-18 @ 22:27:08
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: A ll y s a n d r a

svar jaa denna dagen var jätte bra :D

ha en bra dag!:)


2012-01-19 @ 01:28:16
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback