helgen :D

Har haft en riktig toppenhelg med Emelie! :) I fredags var vi i stan ett tag och sen åkte vi till överby. Jag riktigt shoppade loss, haha. Köpte lite onödigheter - men jag unnar mig det nu.

Igår åkte vi till Vänersborg för att fråga lite om tatueringar och sånt. Min tatuering går på runt 1000 - 1500:- oavsett var jag gör den.
Jag har beslutsångest för var jag ska göra den. Man har hört så mycket bra & dåliga saker om alla tatueringsstudior här i stan och att åka en längre bit känns inte riktigt värt det "/ men jag ska tatuera mig i alla fall - inom en snar framtid! :D

Nog om det.. Igår kväll var det krogen som gällde och vi träffade även Anne-Sophie. Det var en riktigt trevlig kväll igår, dock blev jag så trött på slutet "/. Vi tog nattbussen hem runt 2:15 & jag följde med hem till Emelie och sov där inatt :D.

Vaknade runt 11:30 idag. Emelie följde mig till jätten och när jag kom hem var jag helt död, så jag däckade i soffan XD.
Annars har det inte hänt så mycket idag, förutom att jag har varit på kalas för min kusin som fyller 19 i veckan :) trevligt trevligt.

Imorgon fortsätter min kurs och på kvällen blir det träning! Nu vet ni det :)

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Jodå, har haft en hyfsad helg! :) Du då?


2012-01-29 @ 21:40:41
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Louise - Fotoblogg

Fin blogg!


2012-01-30 @ 07:59:44
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback