20:01

Att stå långt fram på en konsert med ett band du inte gillar så mycket är inget att rekomendera, det hände mig i lördags när Kent spelade. Är inte så förtjust i Kent utan tycker mest att de gör depplåtar nu för tiden och depplåtar är inget för mig. Förr, när de släppte sina första album funkade de att lyssna på, men inte nu längre.
Följde mest med på konserten för Emelies skull och hon var lycklig, och det var ju huvudsaken den kvällen. 
 
Själv stod jag och drömde mig bort och tänkte på hur underbart det skulle vara att se Markus Krunegård live igen. Måstemåstemåste göra det snart! Ska antagligen se honom i slutet av Augusti i Lidköping eller i början av November i Göteborg och det kommer bli så jävla underbart! Det finns verkligen ingen annan person på denna jord som inspirerar mig lika mycket som han gör♥.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bambi

Kan förstå att det inte är något att rekommendera och jag hoppas för din skull att du kan åka på konserten :D


2012-07-16 @ 20:32:04
URL: http://bambifuckface.blogg.se
Postat av: Elin

Fin blogg! Kolla gärna in på min och lämna gärna en fin kommentar också! ♥
Ha en bra dag! :)


2012-07-17 @ 09:36:14
URL: http://elinsophia.webbblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback