natt-inlägg

Då gårdagen/kvällen spenderades med Anne-Sophie blev det inget skrivet här.
 
Det var tänkt att Emelie och någon kompis till henne skulle med också, men det blev inte så.. Anne-Sophie och jag tog tåget till Göteborg 11:03 och kom inte hem förrän 00:27.
 
Hade en väldigt trevlig dag igår, helt otroligt att vi klarade att ta oss runt i Göteborg själva, haha.
Det blev lite shopping och en mysig fika på Rockhouse!
Köpte ett par nya jeansshorts på HM och Markus Krunegårds senaste album, Mänsklig Värme, på LP! :D
Tänkte beställa  den från nätet när jag beställde skivan som jag fick hemskickat och signerad, men det blev inte så, så gissa om jag blev glad när jag hittade LP:n ?! Var bara tvungen att köpa den.)
 
Efter shoppingrundan tog vi spårvagnen till Valand och Rockbaren. Var där i några timmar och träffade Frida & Jessica, trevligt trevligt. Runt 22 tiden tog jag och Anne-Sophie en promenad till Centralstationen och tåget hem gick 23:40... :)
 
Idag är det Söndag och jag har varit otroligt seg så har inte fått mycket gjort alls. Linn kom hit en stund ikväll. Har inte träffat henne på evigheter så det var verkligen skönt att få prata ut med henne om allt och inget:).
 
Imorgon har jag rätt mycket att göra. Måste gå till Jätten och panta lite burkar. Måste slänga massa skräp. Måste packa! Plus att jag ska hem till farmor och farfar en stund. Alarmet står på 9 så att jag hinner fixa allt!
 
Ska sitta här ett tag och kolla lite bloggar osv och sen går jag och lägger mig.
Hoppas allt är fint med er mina fina läsare, ni är bäst! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: vi var och såg den nya had age haha :D har du settden??


2012-07-02 @ 11:42:38
URL: http://linawestrins.blogg.se
Postat av: Lina

Ice age*


2012-07-02 @ 11:43:23
URL: http://linawestrins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback