15:13

Är ensam hemma tills på Tisdag då jag sticker till Karlstad! :)
 
Mamma, pappa och min käre bror är påväg till Västerås just nu. Jag var där förra helgen så valde att stanna hemma. Det hade ändå bara blivit bökigt att släpa med marsvinsburar och hamsterburen och det kan vara skönt att vara ensam några dagar.
 
Tänkte skriva ut några ackord och sen sätta mig och spela lite gitarr - det var längesen så nu är det dags igen! :D
Ska även testa lite grejer med kameran, men vad det är tänker jag hålla hemligt sålänge - tror det kommer bli nice i alla fall :).
 
Hoppas allt är bra med er och att ni får en fin fortsättning på denna Fredag.
 
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Tack så mycket!

Ja med mig är det bara bra, själv då? :)


2012-06-29 @ 16:14:55
URL: http://linawestrins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback