4 Juni


Det är Måndag idag och jag är superförkyld! "/

Skulle egentligen kört bil halv åtta imorse men jag avbokade både dagens och morgondagens lektion pga förkyldningen. Nästa körlektion har jag på Torsdag och då är jag förhoppningsvis frisk.
Skulle kunna köra imorgon egentligen men väljer att vara hemma och vila istället. Anton, min körlärare, tyckte att det lät klokt:).

Har inte gjort speciellt mycket idag mer än att ligga i soffan och kolla tv/film. Såg filmen "Love and other drugs" och den var sådär. Jag har hört att den ska vara så himla bra, men den var bara helt okej.

Om jag mår lite bättre imorgon och om vädret tillåter ska jag fota lite! Vi köpte nämligen nya blommor till trädgården häromveckan, så jag tänkte att ni ska få se dem:).

Just ja, igår var det som sagt final i Big Brother och för er som missat vem som vann kan jag berätta att Hanna J gjorde det! Ville helst att Amandus skulle vinna så ringde och röstade på honom, men Hanna är helt klart en värdig vinnare! =)

Nu har jag inte så mycket mer att skriva och inlägget är lite osammanhängande men det får ni leva med.
Hoppas allt är fint med er mina fina läsare:)



Kommentarer
Postat av: idazander.se

sv. tack! ja det var väldigt obehagligt med jordskalv! men alla är oskadda som tur är :)

Vi befinner oss i turkiet!:D



kram


2012-06-04 @ 21:55:32
URL: http://idazander.se
Postat av: Bambi

Krya på dig! :D



Sv: Vilket tur då ^^


2012-06-05 @ 12:19:49
URL: http://bambifuckface.blogg.se/
Postat av: madde

sv: hihi, jadu om jag ska vara ärlig såg jag inte direkt på BB så:P Tack du, krya på dig!



Coolt hår du har förresten, me gusta.



Kram!


2012-06-05 @ 12:36:10
URL: http://minastauriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback