Fredag

Fredag idag och jag har precis kommit till Miroi, min jobbsökarkurs, men det är ingen annan här typ, haha!
Vet inte om vi börjar tolv eller halv ett, men tolv verkar det inte vara i alla fall xD. Får sitta här och kolla bloggar eller något medans jag väntar in de andra, lol.

Måste erkänna att det känns väldigt segt och väldigt onödigt att faktiskt vara här. Dels för att det nästan aldrig är någon som kollar till en och dels för att jag bara väntar på besked från högskolan om jag har kommit in eller inte.

Får mitt besked den 12 juli, alltså om ca en månad och hoppas verkligen jag kommit in! :) I Trollhättan vill jag inte bo längre, vill härifrån och börja leva mitt eget liv istället för att stanna kvar och bry mig om så mycket annat och andra.

NU KOM DET NÅGRA ANDRA!!!!! :D Dock inga andra från min grupp men jag slipper vara ensam i alla fall.

Wellwell, min bror kommer hem idag så ska passa på att umgås med honom lite. Han stannar till onsdag eller torsdag nästa vecka och det blir awesome:).

Imorgon kanske det blir en sväng till fina staden för lite shopping och lite förtäring av alkohol;).

Är galet sugen på att fota så ska nog göra det när jag kommer hem :D.

Har inte så mycket mer att säga nu mer än att önska er en trevlig dag!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

sv: Så glad jag blir, tusen tack underbara du! :D


2012-06-15 @ 16:17:14
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: MADDISENJ

hehe ja det räcker med 15års plugg :p haha! helt sjukt egentligen om man tänker efter. hoppas du har en fin helg!!


2012-06-16 @ 16:00:16
URL: http://maddisenj.se
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Har en kompis som också åker på det där. Hon säger också att det är helt värdelöst. Det hon gör där kan hon lika gärna göra hemma i stort sett. Förutom föreläsningarna som är.


2012-06-17 @ 15:50:10
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback